Followers

 Pengedar Sah SHAKLEE di Ampang Ipoh ~ 


Assalammualaikum & Salam Sejahtera.


 Alhamdulillah.. syukur akhirnya dapat juga update blog setelah hampir 6 bulan menjadi ahli Shaklee. Zura bertemu dengan Shaklee Nov 2013. Tujuan asal zura beli vitamin Shaklee adalah untuk kegunaan  mak dan kakak zura. Bermula dengan mengambil Set Detox dan Esp. Dan akhirnya zura pun mula terjebak dan jatuh cinta pada vitamin Shaklee yang ternyata buat badan zura cergas, kulit cantik..alhamdulillah..^_^

 Bila dah suka dengan Shaklee dan mengamalkannya secara konsisten setiap hari zura ambil keputusan untuk daftar menjadi ahli. Bermodalkan hanya RM65 + pos RM10 WM/ RM20 EM.. Sekarang zura dapat penjimatan harga dengan setiap pembelian vitamin shaklee menggunakan id zura..




Apa kelebihan menjadi ahli?

* Boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dalam bentuk uv

* Jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, boleh meningkatkan uv tanpa ada downline.

* Jika mencapai minimum 150 uv (lebih kurang belian RM450 sebulan) boleh menukarkan uv kepada cash (lebih kurang RM22.50. Siapa nak bagi kita RM22.50 tu kan?)

* Jika berminat untuk serius bisness Shaklee, ada kelas khas disediakan. Juga blog dan group exclusive kumpulan Euphoria Shaklee di FB.

* Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local & international/Umrah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee jika cukup syarat.
                 
 Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area AMPANG, TAMBUN DAN KAWASAN BERDEKATAN  boleh hubungi zura untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Zura akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia ^_^

FB PageZuravitaminshop 
WhattsApp/Wechat/Call/Sms: 014-9037732
Id Shaklee: 1070402

No comments:

Post a Comment