Followers

 

Kebaikan VIVIX Shaklee 

 

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.

Entry kali ini zura nk berkongsi tentang kebaikan Vivix Shaklee.

Apa itu VIVIX?? 
Vivix adalah satu produk keluaran Shaklee yang merupakan cecair ajaib yang dipanggil sebagai anti penuaan @ tonik awet muda gitu... dan turut memberi sokongan sebagai ANTIPENGOKSIDA...
Mengapa Vivix Sangat Sesuai untuk diambil oleh golongan warga emas??
 Seperti yg anda maklum golongan ini sukar untuk menelan pil. Kebiasaannya golongan ini memang tidak gemar menelan pil kerana faktor usia mereka. Memandangkan produk Shaklee ini kebanyakan saiz pilnya agak besar untuk golongan seperti ini, jadi zura mengesyorkan Vivix sebagai vitamin terbaik yang boleh diambil secara rutin setiap hari.  

*Ianya sangat sesuai untuk warga emas kerana pengambilannya yang cukup mudah. Mereka hanya perlu memasukkan sesudu kecil Vivix ke dalam minuman kesukaan (atau air putih) dan kacau sehingga larut semuanya, dan minum hanya sekali sehari. Ia boleh juga ditelan begitu sahaja.

     Kebaikan Vivix Shaklee..
1. Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.


2. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


 Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area AMPANG, TAMBUN DAN KAWASAN BERDEKATAN  boleh hubungi zura untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Zura akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia ^_^

FB PageZuravitaminshop

WhattsApp/Wechat/Call/Sms: 014-9037732

Id Shaklee: 1070402

No comments:

Post a Comment