Followers

 

Kekal Bertenaga Di Bulan Puasa dengan Vitamin Shaklee.

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.
InsyaAllah lebih kurang 73hari lagi kita akan menyambut bulan yg mulia iaitu Bulan Ramadhan (puasa)..Entry kali ni zura nk berkongsi maklumat tentang beberapa supplement shaklee yang dapat membantu kita kekal cergas  , dan bertenaga pada waktu siang.
Tanda- tanda badan kita kekurangan nutrien dan mineral : 
- cepat mengantuk
- cepat letih
- kurang daya tumpuan
- kurang daya ingatan
- kurang bersemangat

Kenapa Set Mighty 3 Gems sangat sesuai ketika berpuasa??  

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Set Mighty 3 Gems terdiri daripada : 

1- ESP (Energizing Soy Protien) - bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotien tinggi diwaktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana kadar pencernaan dan penyerapan protien adalah lebih lama berbanding makanan tinggi kaborhidrat. Sumber protien yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol serta mencantikkan kulit

2- Mealshakes - multivitamin dan multimineral yang dilengkapi dengan sedikit protien dan fiber. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik serta membuatkan anda merasa kurang lapar lebih lama. 

3- Performance Drink - bantu mengelakkan dehidrasi dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair didalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Rasa oren yang menyegarkan! boleh diamalkan sewaktu sahur dan waktu berbuka.


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area AMPANG, TAMBUN DAN KAWASAN BERDEKATAN  boleh hubungi zura untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Zura akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia ^_^



FB PageZuravitaminshop 

WhattsApp/Wechat/Call/Sms: 014-9037732

Id Shaklee: 1070402



No comments:

Post a Comment