Followers

~ ok ker x??

ok ker x ek??dr smlm soalan 2 xabs2 main dlm pale otak ni...syuhhh3...*g men jauh2 la...poning d uat nyer...hahaha...aku msti cuba dlu bru mgalah...yg pentg semangat msti mau kuat...ape de hal...aku kn kuat..*bak kte 'dia' 2...hahaha...hellowww...kuat kew??aku kuat hal2 bkaitan 'ko' je..^_*...hahaha...xpelah..demi adk noorul aini tsyg tpaksa la aku cuba gak walaupn was2 ckit..bkn pe riso x mjd n rugi je...tp klu takut d lmbung ombak jgn brumah d tepi pantai...wahhh..kemain lg aku...keh3...ok la..kputusan msti d uat...dr aku mhabiskn reta mk bpak aku bek uat sesuatu yg mdtgkn wit lg bgus...hihihihi...xpe2..mula pelan2 dlu ble dh kukuh bru kembgkn sayap...amboiiii...mcm nk uat bisnes riban2 lak...hahaha..chayok3 azura cheekygurlz
#special thanks pd "mereka2" yg mberi nasihat pd aku...cyg korang...^_*

No comments:

Post a Comment